Pogromcy Smoczego Ognia
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum gildii Pogromcy Smoczego Ognia (Nexus)
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Przedstawmy się...

Go down 
+16
Arcatras
Baniacygana
Posthumo
Rugal
raver
Allistar
Kamildk
Orax
Ilijana
Ellenai
Martheus
Arczyn
Ghaneal
Zielonomi
Puncu
Miyuki
20 posters
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Miyuki
Kotecek
Miyuki


Male Capricorn Dragon
Liczba postów : 23
Data aktywacji : 15/07/2010
Wiek : 35
Skąd : Kraków
Rasa : Blood Elf
Klasa : Paladyn, Mag

Przedstawmy się... Empty
PisanieTemat: Przedstawmy się...   Przedstawmy się... EmptyWto Kwi 12, 2011 5:54 pm

Oto temat do prezentacji osoby, która na co dzień kieruje poczynaniami postaci w WoWie. W ramach akcji "Przełamujemy Lody Zębami Trzonowymi" pozwolę sobie zacząć.

Na imię mi Paweł (nie cierpię tego imienia...), wiosen za sobą mam dwadzieścia i dwie. Obecnie studiuję kulturoznawstwo na światowej sławy Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, gdzie mieszkam od urodzenia. W wolnych chwilach, gdy akurat nie jestem zajęty opierniczaniem się bądź nauką, lubię przeczytać ciekawą książkę (do ulubionych autorów zaliczam Sapkowskiego, Kossakowską, Pacyńskiego i Ćwieka, czyli szeroko pojęta fantastyka), obejrzeć parę odcinków anime (link do MAL w sygnaturze, osobny temat do dyskusji znajdziecie w hydeparku), pobrzdąkać na gitarze. Weekendy spędzam na piwie z obywatelem Puncurem, bądź innymi przedstawicielami gatunku Homo sapiens.
Pasjonuje mnie kultura i sztuka japońska (w szczególności wspomniane anime oraz XIX-wieczne drzeworytnictwo), z tym są związane moje studia. W przyszłości mam nadzieję uciec z tego kraju na daleki wschód właśnie, gdzie dziewczęta chodzą w mundurkach z nimi spódniczkami, a w pociągach można poczytać bez krępacji mangę.