| Przedstawmy się... | |
|
+16Arcatras Baniacygana Posthumo Rugal raver Allistar Kamildk Orax Ilijana Ellenai Martheus Arczyn Ghaneal Zielonomi Puncu Miyuki 20 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Miyuki Kotecek
Liczba postów : 23 Data aktywacji : 15/07/2010 Wiek : 35 Skąd : Kraków Rasa : Blood Elf Klasa : Paladyn, Mag
| Temat: Przedstawmy się... Wto Kwi 12, 2011 5:54 pm | |
| Oto temat do prezentacji osoby, która na co dzień kieruje poczynaniami postaci w WoWie. W ramach akcji "Przełamujemy Lody Zębami Trzonowymi" pozwolę sobie zacząć.
Na imię mi Paweł (nie cierpię tego imienia...), wiosen za sobą mam dwadzieścia i dwie. Obecnie studiuję kulturoznawstwo na światowej sławy Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, gdzie mieszkam od urodzenia. W wolnych chwilach, gdy akurat nie jestem zajęty opierniczaniem się bądź nauką, lubię przeczytać ciekawą książkę (do ulubionych autorów zaliczam Sapkowskiego, Kossakowską, Pacyńskiego i Ćwieka, czyli szeroko pojęta fantastyka), obejrzeć parę odcinków anime (link do MAL w sygnaturze, osobny temat do dyskusji znajdziecie w hydeparku), pobrzdąkać na gitarze. Weekendy spędzam na piwie z obywatelem Puncurem, bądź innymi przedstawicielami gatunku Homo sapiens. Pasjonuje mnie kultura i sztuka japońska (w szczególności wspomniane anime oraz XIX-wieczne drzeworytnictwo), z tym są związane moje studia. W przyszłości mam nadzieję uciec z tego kraju na daleki wschód właśnie, gdzie dziewczęta chodzą w mundurkach z nimi spódniczkami, a w pociągach można poczytać bez krępacji mangę. Posługuję się biegle językiem ojczystym (niektórym to przychodzi z trudnością), całkiem biegle angielskim, ponadto uczę się japońskiego. Ulubiony kolor żółty, numer buta 43, ateista, poczucie humoru: chore, obleśne i okropne.
Tyle ode mnie. Next! | |
|
| |
Puncu Ociekający Zajebistością!
Liczba postów : 19 Data aktywacji : 15/07/2010 Wiek : 33 Skąd : Kraków Rasa : Tauren/Troll/BE/Ork Klasa : Sham/DK/Rog/Mag